Determinants of brand value creation through social media in the network economy
Dąbrowski, Dariusz (1963- ). Supervisor ; Kall, Jacek. Reviewer ; Tarczydło, Beata. Reviewer
Gdańsk University of Technology ; Faculty of Management and Economics
Gdańsk University of Technology Library
Gdańsk University of Technology Library
Nov 7, 2023
Mar 21, 2017
546
https://pbc.gda.pl/publication/69674
Edition name | Date |
---|---|
331972 Kucharska, Wioleta - Determinanty kreowania wartości marki poprzez media społecznościowe w gospodarce sieciowej | Nov 7, 2023 |
Budnik, Łukasz Krawczyk, Henryk. Supervisor
Lubomski, Paweł Krawczyk, Henryk. Supervisor Górski, Janusz. Reviewer Kotulski, Zbigniew (1955- ). Reviewer
Chmielewski, Jacek Cellary, Wojciech. Supervisor
Hogben, Giles Górski, Janusz. Supervisor
Piotrowski, Michał Krawczyk, Henryk. Supervisor
Schivinski, Bruno Dąbrowski, Dariusz (1963- ). Supervisor Mącik, Radosław. Reviewer Sagan, Adam (1963- ). Reviewer
Rutkowska-Dybek, Małgorzata Ratajczyk-Piątkowska, Elżbieta. Supervisor
Golędzinowska, Anna Lorens, Piotr. Supervisor Parteka, Tomasz (1944- ). Reviewer Stangel, Michał. Reviewer