Determinants of brand value creation through social media in the network economy
Dąbrowski, Dariusz (1963- ). Promotor ; Kall, Jacek. Rec. ; Tarczydło, Beata. Rec.
Politechnika Gdańska ; Wydział Zarządzania i Ekonomii
autor ; utwór chroniony prawem autorskim
Biblioteka Główna Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Biblioteka Politechniki Gdańskiej
7 lis 2023
21 mar 2017
547
https://pbc.gda.pl/publication/69674
Nazwa wydania | Data |
---|---|
331972 Kucharska, Wioleta - Determinanty kreowania wartości marki poprzez media społecznościowe w gospodarce sieciowej | 7 lis 2023 |
Budnik, Łukasz Krawczyk, Henryk. Promotor
Lubomski, Paweł Krawczyk, Henryk. Promotor Górski, Janusz. Rec. Kotulski, Zbigniew (1955- ). Rec.
Chmielewski, Jacek Cellary, Wojciech. Promotor
Hogben, Giles Górski, Janusz. Promotor
Piotrowski, Michał Krawczyk, Henryk. Promotor
Schivinski, Bruno Dąbrowski, Dariusz (1963- ). Promotor Mącik, Radosław. Rec. Sagan, Adam (1963- ). Rec.
Rutkowska-Dybek, Małgorzata Ratajczyk-Piątkowska, Elżbieta. Promotor
Golędzinowska, Anna Lorens, Piotr. Promotor Parteka, Tomasz (1944- ). Rec. Stangel, Michał. Rec.